Home / Dowody  / Rozważania na temat wieku ziemi, epok i dinozaurach

Rozważania na temat wieku ziemi, epok i dinozaurach

howind1

 

Seminarium składające się z cyklu 8 filmów, głoszone przez dr. Kenta Hovinda, człowieka pokładającego ufność w słowa zawarte w Biblii. Pan Kent jest w związku małżeńskim ponad 30 lat ojcem trójki dzieci. Doktor nauk chrześcijańskich, który wierzy w Boga, nie neguje nauki i wynikającego z niej postępu, lecz krytykuje zafałszowanie wiedzy i kłamliwe jej przekazywanie. Podczas słuchania możesz napotkać na kilka pominiętych tematów lub niedopowiedzenia wiele z nich znajdziesz w 7 i 8 części z pytaniami i odpowiedziami.

Niektóre rzeczy naprawdę warto samemu przemyśleć i zdecydować, po której stronie się stoi. Wszystko prędzej czy później prowadzi do Wielkiego Kreatora, Stwórcy, Boga (jakkolwiek byśmy Go nie nazwali).

 

Wiek ziemi 1/8:

W tej części zaczyna on od początku. Mówi o ewolucjonistach i kreacjonizmie. Pokazuje czym kierują się religie tego świata, nie wyłączając ateizmu (przecież by udowodnić nieistnienie Boga, najpierw trzeba w to uwierzyć ).
Każda religia próbuje odpowiedzieć na 4 podstawowe pytania: Kim jestem?, Skąd pochodzę?, Po co jestem?, Dokąd pójdę po śmierci?

Podważa on teorię o wielkim wybuchu i powstaniu z niczego. Opowiada o wydarzeniach w Księdze Rodzaju i manipulacjach Szatana, pokazując jakim jest kłamcą. To Szatan w ogrodzie Eden ukuł powiedzenie, że „człowiek może stać się Bogiem.”.

 

Ogród Eden 2/8:

Ten odcinek opowiada o życiu na ziemi przed wielkim potopem, o Edenie – miejscu, gdzie Bóg stworzył człowieka, oraz o tym jak to możliwe, że długość życia ludzi wynosiła nawet 900 lat. Jednocześnie obala on teorię o przerwie czasowej, trwającej miliony lat (pogląd próbujący pogodzić kreacjonizm i ewolucjonizm). Wskazuje on również na różnice, ale nie w Słowie Bożym (które się nie zmienia) lecz w tłumaczeniu (język i znaczenia poszczególnych słów w ciągu wieków ulegają zmianie np. „cool” dawniej chłodny, dziś znaczy fajowy/na czasie itp.).

Na koniec podaje fakty i mity odnośnie jaskiniowców i „brakujących ogniw ewolucji” oraz manipulacjach opinią publiczną, jakie temu towarzyszą. Warto obejrzeć ten odcinek, ponieważ może on zmienić nasze spojrzenie na świat.

 

Dinozaury i Biblia 3/8:

To, że dinozaury istniały to fakt. Jednak cały spór toczy się o to czy żyły one miliony lat temu, czy tylko kilka tysięcy lat temu. Dr. Hovind twierdzi, że człowiek – wbrew ogólnym opiniom- żył razem z dinozaurami. A ponieważ jak do tej pory najbardziej wiarygodnymi dowodami są skamieliny, pokazuje on, że istnieją takie, świadczące o tym, iż dinozaury były współczesne człowiekowi, które są pomijane w podręcznikach, czy pismach branżowych, ponieważ podważają one teorie ewolucji i wielkiego wybuchu.

 

Kłamstwa w podręcznikach 4/8:

Ten epizod demaskuje wszystko to, co się dzieje na świecie, a mianowicie kłamstwa i manipulacje sfer rządzących, które przenikają nawet do podręczników szkolnych. Nie chodzi tylko o poglądy Darwina i jego ewolucjonizm, lecz także o wiek ziemi, jaskiniowców czy dinozaury, chodzi także o podstawowe prawa geofizyczne i inne procesy zachodzące w przyrodzie, które zamiast coś udowadniać jeszcze dobitniej pokazują fałsz poszczególnych teorii (kolumna goelogiczna). A niewygodne dowodowy i fakty ukrywa się przed opinią publiczną, by wszystko do siebie pasowało. Jednak prawda zawsze wyjdzie na jaw, prędzej czy później.

Wg. Praw różnych stanów Ameryki podręczniki powinny być dokładne, oparte na faktach a teorie wyraźnie zaznaczone, nauczyciel zaś nie powinien blokować nowych faktów i teorii. Niestety są to martwe przepisy, gdyż nadal podaje się nieprawdę ucząc dzieci kłamstw. Nie podaje się innych informacji poza tym, które potwierdzają i wyjaśniają ewolucję. Natomiast „wiedza” jest oparta na założeniach wyssanych z palca. Warto sprawdzić samemu co jest prawdą a co fikcją w podręcznikach i wyciągnąć własne wnioski.

 

Zagrożenia ewolucji 5/8:

„Ewolucja to nie tylko idea, to bardzo niebezpieczna filozofia” tak zaczyna swój występ dr. Kent. W innych częściach seminarium nazywa ją religią, co samo w sobie nie jest jeszcze złe i nie powoduje zagrożeń. Jednak niestety w każdej religii występują fanatycy i fundamentaliści, którzy mogą być niebezpieczni, a ich działania tragiczne w skutkach. Historia zna wiele przypadków ludzkiego okrucieństwa z powodu idei. Choćby Hitler, który wierząc w dobór naturalny myślał iż wybijając Żydów (według niego gorszych) przysłuży się matce naturze. Wiele młodych osób (głównie w Ameryce) popełnia zbrodnie, bo wierzą w błędne idee wynikające z kłamstw o ewolucji. To w co się wierzy determinuje zachowanie. Skoro wmówiono ludziom, Ze nie ma Boga, ludzie szybko stwierdzili, ze w takim razie sami będą bogami (natura nie znosi próżni.). W taki sposób zrodziła się idea Humanizmu a z niego marksizm, komunizm, czy nazizm, a dalej okrucieństwo i ludobójstwa, nierzadko w imię wyższych celów (znanych tylko twórcy idei jak Hitler czy Stalin) lub nauki.

„Ewolucja to zła nauka poparta kłamstwami […] przynosi zły owoc”. Skutki tej nauki są złe i niegodziwe, gdyż ucząc dzieci że są zwierzętami, ze nie ma absolutu i norm moralnych niczego dobrego nie osiągniemy. Jeśli każdy będzie uważał się za najważniejszego jedyne do czego możemy dojść to ciągłe wojny i niezgoda.

 

Dr Kent Hovind – Teoria Hovinda 6/8:

To teoria która w znakomity i ciekawy sposób łączy wiedzę spisaną w Biblii z nauką. Hovind przez większą część swego życia był nauczycielem, jednak znudziły go kłamstwa przekazywane z pokolenia na pokolenie odkąd wiarę i Biblie zastąpiono w podręcznikach teorią ewolucji, która (jak uważa on i wielu innych) jest wyssana z palca i nieprawdziwa.

Z pierwszej części znamy już odpowiedzi na pytania o powstanie świata i wiek ziemi. Nie możemy zapomnieć o wielkim potopie, który pozostawił swoje ślady do dzisiaj (skamieliny), by ludzie pamiętali o boskim sądzie nad grzechem. Bóg nie mógł zabić wszystkiego i ocalić tylko Noego i jego rodziny, gdyż nikt by o tym nie pamiętał. Wiele zjawisk zachodzących w przyrodzie najlepiej wyjaśnia teoria wielkiego potopu, choćby warstwy ziemi, złoża węgla czy ropy, ukształtowanie terenów (morza, góry np. Wielki Kanion). Warto przyjrzeć się tej teorii, gdyż objaśnia więcej niż teoria ewolucji, bez powoływania się w kółko na te same argumenty (skamieliny datuje się wg kolumny geologicznej, a wiek warstw kolumny na podstawie skamielin).

 

Pytania i odpowiedzi  7/8:

 

Pytania i odpowiedzi  8/8:

„Każdy z nas ma takie pytanie, na które poszukuje odpowiedzi..” ta część poświęcona jest odpowiedziom na najczęściej zadawane pytania. Dr. Hovind stara się szczegółowo wyjaśnić o co chodzi w każdym problemie.

Uważam, że dobrze jest poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z tym, co dr.Kent ma do powiedzenia, łączy on procesy geofizyczne z wiedzą zawartą w Biblii, w której niejednokrotnie zostało wytłumaczone więcej niż mogłoby nam się wydawać. Bardzo ciekawie i z ogromnym poczuciem humoru opowiada o wielu kwestiach związanych z teoriami o powstaniu świata.

 

 

Review overview
BRAK KOMENTARZY

Przepraszamy, formularz komentarzy jest wyłączony.